Ioana Pîrvu

Intoarcere de la Viena 3

Posted on: Octombrie 12, 2009

Buna ziua,

Am venit de la Viena acum o saptamana. Stiu ca am promis ca voi scrie mai des, dar, din pacate, nu am putut sa ma tin de cuvant.

Acolo am aflat ca tratamentul trebuie schimbat si ca sunt anemica, asa ca atunci cand am ajuns in tara am plecat la spital si am fost internata. Cand m-am intors am reusit sa racesc destul de rau cat sa nu ma pot ridica din pat cateva zile. Abia acum ma simt mai bine. Raceala trece, iar eu ma intaresc pe zi ce trece. Sper ca la urmatoarele analize sa nu mai fie probleme.

La Viena, dupa cum am spus, vestile nu au mai fost la fel de bune ca pana acum. Din pacate, tratamentul pe care il urmam pana acum nu mai da rezultate, adica boala nu mai raspunde la el si a inceput sa dea inainte, si mai rau, am reusit sa ma anemiez destul de tare.

In tara am fost nevoita sa fac niste transfuzii de sange, dar acum ma simt mai bine.

Tratamentul pe care il voi urma acum nu se gaseste la noi in tara si trebuie importat. Am dat comanda si acum il asteptam. Unul dintre dumneavoastra mi-a scris despre el (si as vrea sa ii multumesc), se numeste Muphoran, si sper ca va ajuta la salvarea mea.

Daca stie cineva cum as putea face rost mai usor de el, va rog sa-mi spuneti.

Acum ma simt mai binisor. Am niste probleme cu muschii mainii stangi, care mi-au cam ramas blocati, dar acum ii pun putin cate putin la lucru si vad ca incep sa isi revina. De asemenea, daca aveti sfaturi in acest sens, va rog sa mi le dati.

In concluzie, viata este frumoasa si va multumesc tuturor pentru puterea pe care mi-o dati de fiecare data.

MULTUMESC, SANATATE MULTA SI DOAMNE AJUTA!

8 răspunsuri to "Intoarcere de la Viena 3"

CREDE CREDE CREDE SI VEI MUTA MUNTII DIN LOC! SPUNE IN FIECARE ZI DE 113 ORI: „MULTUMESC DOAMNE CA M-AI VINDECAT!”

Spune-o ca si cand totul s-a rezolvat. Inchide ochii si vizualizeaza-te vesela si sanatoasa! VEI ATRAGE TOATE ACESTE IMAGINI IN VIATA TA CU AJUTORUL DOMNULUI!

buna, Ioana! sa citesti Paraclisul Maicii Domnului zilnic, e grabnic ajutator! O sa-l citesc si eu pentru tine! ar trebui sa te spovedesti si sa te impartasesti, asta ar trebui sa faca un crestin permanent, necazurile trebuie sa ne arate sa schimbam anumite lucruri in viata noastra, ele vin pentru a ne ajuta sa evoluam; poate suna cam indepartat de problemele concrete pe care le ai, dar incearca sa te gandesti la asta, spovedeste-te si impartaseste-e, tine posturile!Doamne, ajuta! stiu ca esti credincioasa. fii optimista in continuare, ca si pana acum si vei fi bine!!!are dreptate si dasanti,gandeste-te ca esti sanatoasa, ca a disparut orice boala! stiu ca e usor sa vorbesti despre asta si mai greu de facut, dar stiu ca tu ai putere pentru asta! te pup! sa auzim de bine!!!

Suntem langa tine in continuare! Asteptam ca Dumnezeu sa faca o minune si aceasta perioada sa nu ramana decat un vis urat! Nu avem nici o indoiala ca asa va fi..sanatate multa, imbratisari calde si Doamne ajuta!Sa ne auzim cu bine!

Buna, iti doresc multa sanatate, sper sa reusesti sa treci cat mai repede peste acest hop. Esti un exemplu de optimism pentru toti cei care nu reusim sa ne bucuram din plin de fiecare zi. Numai bine.

http://www.cancercompass.com/message-board/message/all,32705,0.htm
uite in link interesant.
Multa putere iti doresc!Si sa reiei cursurile la facultate cat mai curand!

Ce mai faci? Esti bine? Doamne, ajuta!

Ea nu mai e printre noi din 3 decembrie 😦

dumnezeu sa o odihneasca !

Lasă un răspuns

Ioana

Ioana                                                                                                                          

Ioana are nevoie de ajutor pentru a putea fi sanatoasa din nou.                                                              Cei care doresc sa o ajute pe Ioana o pot face cu o donatie oricat de mica in contul deschis pe numele sau la:
                                                             BRD sucursala Campina, Campina,    Str Bd. Carol 1, Nr 62, Bl 17 A      RON: RO85BRDE300SV55380303000 EURO: RO28BRDE300SV55468743000 cod SWIFT: BRDEROBU                                                              Adresa Ioanei: Str. Constantin Stere, nr 1, Bl 1 A, Sc C, Ap 56                                                              De asemenea, o puteti contacta la adresa de email lory_campina@yahoo.com                                                              Persoanelor care cunosc astfel de cazuri sau au trecut prin situatii similare, Ioana le multumeste pentru orice informatie in legatura cu o clinica din tara sau de afara sau despre un tratament.                    Toate persoanele care pot ajuta sunt rugate sa raspunda.                                                              „Ajutor inseamna si o lumanare aprinsa la biserica si o rugaciune spusa din inima multumesc tuturor celor care se implica”, Ioana Pirvu.

Legaturi

Reda zambetul copiilor
Octombrie 2009
L M M M V S D
« Aug    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031