Ioana Pîrvu

multumesc

Posted on: Mai 20, 2009

buna seara. vreau sa multumesc frumos pentru tot ajutorul primit si pentru toate mesajele si gandurile bune. eu am inceput un nou tratament citostatic zilele aceastea (pentru ca boala sa poata fi tinuta in loc pana la plecarea la Viena). nu am cuvinte sa va multumesc, atat celor ce ma cunosc, cat si celor care nu m-au vazut niciodata. sper sa pot sa raspund tuturor personal, dar acum sunt abia venita de la bucuresti, dupa cea de a doua zi de citostatice, si sunt foarte obosita. imi cer scuze, dar promit sa raspund cat de mult pot.

un alt lucru pe care vreau sa-l spun este acela ca am sa incerc sa raspund cat mai prompt celor ce vor sa afle informatii despre melanom, care au cunostinte cu alunite si nu stiu ce sa faca. as prefera sa mi se scrie me mail aceste lucruri si am sa incerc sa raspund cat de curand posibil. macar atat sa pot da si eu inapoi.

multumesc inca o data din suflet pentru tot si am sa incerc sa va informez mereu cum evoluez, deoarece si eu ma intrebam cum au evoluat unele persoane.

numai bine si Doamne ajuta! sanatate multa tuturor!

10 răspunsuri to "multumesc"

Sanatate multa,Ioana!Am incredere in Dumnezeu ca te va ajuta si te vei face bine.E important sa-ti pastrezi atitudinea optimista pe care o ai acum..si sunt eu cea care iti multumeste,pt ca mi-ai aratat cum e sa fii un om puternic.Iti tin pumnii pentru Viena si am sa ma rog din tot sufletul sa-ti fie bine.

Alexa(..o colega mai mica de la stoma)

Important este sa crezi, personal am avut mult de furca cu spitalele in ultimi 4 ani si am fost „pe muchie” de 3 ori, pot spune ca sunt norocos, dar mai pot spune ca cel mai important este sa nu-ti pierzi speranta si sa-i ai pe cei dragi langa tine sa te sustina.
Sper din tot sufletul sa reusesti cu bine si sa reusim sa strangem impreuna toti cei 50.000 euro, nu sunt multi.
Dupa cum ai spus si tu o rugaciune spusa din suflet ajuta f mult.
Multa sanate.

Ioana, nu pot sa-ti spun ca inteleg prin ce treci(e foarte greu sa intelegem intradevar incercarea la care esti supusa) dar pot sa-ti spun ca de azi, de cand intamplator am dat pe internet peste povestea ta, ma voi ruga la Dumnezeu in fiecare zi sa-ti dea puterea si ajutorul de care ai nevoie ca sa treci peste totul cu bine. Sa nu te lasi!!! Esti tanara si ai sa vezi ca si astazi putem avea parte de minuni!! Fii increzatoare, optimista si lupta!!! Pana si boala poate fi invinsa cu un tratament corespunzator, cu o mentalitate de invingator si cu oameni care sa te sprijineasca in jurul tau!
Profesia pe care o am imi permite sa-mi dau cu parerea asupra importantei pe care psihicul o are in acest proces!!!Repeta-ti in fiecare zi ca te vei vindeca si totul va fi bine!!!
Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate si sa fie alaturi de tine in fiecare clipa!!!

http://www.ecomagazin.ro/stop-sanatatea-are-prioritate/
Pe usa caminului p 10 din regie sunt poze cu tine Ioana si cu cazult tau vom reusi impreuna!

buna Ioana!esti o luptatoare!si luptatorii castiga mereu !sunt sigura de asta…esti tanara si ai o viata inainte.organismul tau este puternic si o sa invinga.AI INCREDERE IN DUMNEZEU!sa-ti spun povestea noastra…sotul meu avea o alunita din nastere pe trunchi.era semnul nostru…stiam ca l-as recunoaste dintr-o mie de persoane datorita acelei alunite si sincer:MI-ERA DRAGA SI N-AS FI CREZUT CA O SA NE ADUCA VREODATA PROBLEME!Dar,la inceputul lui 2008 a inceput sa-l .in ce sens?!a inceput sa sangereze si sa apara mancarimi.desi presa bubuie ca o alunita care-si modifica asimetria,culoarea,etc trebuie tratata cu maxima atentie,noi am crezut ca trebuie sa mergem la dermatolog, sa ne recomande un unguent bun!n-a fost asa.a fost trimis la cluj pentru operatie!i s-a scos alunita cu margini de siguranta si ganglionii din imediata apropiere!diagnostic:melanom malign,breslow 2,5 clark III.ganglionii nu fusesera afectati dar erau considerate metastaze in tranzit pentru ca melanomul facuse .dna doctor a spus ca a cam exagerat punand acest diagnostic,dar a facut acest lucru pentru a obtine un tratament mai bun.a mers apoi la CT unde totul a iesit perfect.i s-a prescris interferon 9 mil de 3 ori pe saptamana.a inceput tratamentul in mai 2008,l-a suportat destul de bine,dar in paralel a consumat sucuri din fructe si legume,in mod special suc de sfecla rosie,telina,morcov si varza(incearca si tu acest suc de legume,intareste sistemul imunitar!).in toata aceasta perioada a mers la control din 3 in 3 luni.totul este in regula pana acum si saptamana trecuta a facut ultima doza de interferon.sunt sigura ca o sa fie bine,dumnezeu trebuie sa ne ajute,avem un baietel de 1 anisor de crescut si are nevoie de noi!suntem optimisti!asa sa fii si tu si vei vedea ca vom reusi!cu siguranta ti-au aprobat dosarul pentru interferon,dar,in cazul in care ai nevoie ,te putem ajuta.noua ne-au ramas cateva stilouri si vrem sa le dam persoanelor care au nevoie.daca iti sunt de folos,sau daca stii alta persoana care are nevoie ,astept mesajul tau pe adresa luizasabau@yahoo.com.
suntem alaturi de tine!multa sanatate!

Ioana

Sa te ajute bunul Dumnezeu sa iti tii speranta vie.
Povestea ta a trecut granitele tarii, sper sa mearga departe. E mult pana urnesti un bulgare de zapada, dar tu, cu speranta si putere de la Dumnezeu ai reusit.

Suntem alaturi de tine.

Hristos s-a inaltat!

Gabi

Sper sa fie bine! Din tot sufletul! Tine-ne la curent cu situatia ta. Colegii tai de Grig te sustin.

Este foarte important sa crezi din tot sufletul ca vei reusi, iar Dumnezeu te va ajuta. Dar este la fel de important ca si corpul tau trebuie ajutat ca sa poata lupta cu aceasta boala. Stiu sigur sigur ca unul din cele mai bune remedii pentru ati intari corpul este Aloe Vera. Sucul din aceasta planta are foarte multe substante active care intaresc sistemul imunitar si tu tocmai de asta ai nevoie. Multi au incercat si au reusit; nu ai nimic de pierdut.
Vei reusi
Ioan

Buna Ioana,

Cred ca nimeni nu te poate intelege mai bine decat mine; avem aproape aceeasi varsta (eu am 25), acelasi diagnostic necrutator, o multime de operatii (eu ma pregatesc de a noua) si sper ca si aceeasi tarie de caracter si putere de a lupta cu boala prin orice mijloace.
Visul meu este acela de a ma trezi peste vreo 2-3 ani fara nici o adenopatie, cu toate analizele bune si sa ma pot lauda ca am fost o luptatoare si ca am invins cancerul; cred ca si tu ai acelasi vis asadar sper ca peste vreo 2-3 ani sa ne bucuram impreuna de acest lucru.
Stiu ca vom reusi!

PS: Spune-mi te rog cum ai ajuns sa iei legatura cu acea clinica din Austria si ce tratamente au? Este vb despre un studiu clinic? Te rog in masura in care poti sa imi scrii pe adresa mea de mail aceste informatii.
Multumesc!

buna Erica. imi pare rau sa aud ca stii ce inseamna acesta boala. eu nu ma prea pricep sa iti aflu adresa, dar cand am s-o fac, am sa te contactez. ne mai auzim si luptam impreuna.:)curaj

Lasă un răspuns

Ioana

Ioana                                                                                                                          

Ioana are nevoie de ajutor pentru a putea fi sanatoasa din nou.                                                              Cei care doresc sa o ajute pe Ioana o pot face cu o donatie oricat de mica in contul deschis pe numele sau la:
                                                             BRD sucursala Campina, Campina,    Str Bd. Carol 1, Nr 62, Bl 17 A      RON: RO85BRDE300SV55380303000 EURO: RO28BRDE300SV55468743000 cod SWIFT: BRDEROBU                                                              Adresa Ioanei: Str. Constantin Stere, nr 1, Bl 1 A, Sc C, Ap 56                                                              De asemenea, o puteti contacta la adresa de email lory_campina@yahoo.com                                                              Persoanelor care cunosc astfel de cazuri sau au trecut prin situatii similare, Ioana le multumeste pentru orice informatie in legatura cu o clinica din tara sau de afara sau despre un tratament.                    Toate persoanele care pot ajuta sunt rugate sa raspunda.                                                              „Ajutor inseamna si o lumanare aprinsa la biserica si o rugaciune spusa din inima multumesc tuturor celor care se implica”, Ioana Pirvu.

Legaturi

Reda zambetul copiilor
Mai 2009
L M M M V S D
    Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031